Najnowsze Wpisy

moi najlepsi kumple Komentarze (1)
18. lipca 2005 21:49:00
linkologia.pl spis.pl

Roger (See Ja-y)-1.Lubi dziewczyny a duzo ich było,2 jeździ najlepiej na bmxsie ze wszystkich kolegów których znam.

Adam (Driver)    1.Też ma bmxa ale narazie jest początkującym amatorem średniako niższych,uwielbia grac w kompa szczególnie GTA SAN ANDREAS

Kuba Sierpiński Ten kumpel wogóle nie wie co to jest wstyd... Kiedy powiem mu cos czego ja sam bym sie wstydzil zrobic on biegnie i odrazu to robi... Jeździ Super na swoim Rowerze.

Andrzej Jest to kolega którego bardzo cenie.A że we wielu pszypadkach niemożemy sie dogadac to zawsze sie zrozumiemy. Super Gra w PIŁKE NOŻNĄ

 

tonyyayo : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

hogwarcik | milomonia | szablony2004 | antenka | purehaipehaope | Mailing